Wat is de levertijd?

De levertijd ligt tussen de 2-4 werkdagen (afhankelijk van je locatie). We verzenden onze veters dezelfde dag wanneer we dor bestellingen hebben ontvangen. Let op, PostNL bezorgt niet op zondag en maandag, waardoor het soms langer kan duren. In het weekend kan het langer duren. De bestellingen worden zonder track & trace verstuurd.

Hoeveel veters zitten er in een verpakking?

Er zitten altijd twee veters in een verpakking. Dit betekent dat je wanneer je een van onze producten koopt, je altijd twee veters krijgt (een voor elke schoen). Ditzelfde geldt ook voor de Protecto Toe Covers.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet tevreden bent met het product, of er is iets mis, dan kun je het binnen 30 dagen terugsturen. We zullen altijd zoeken naar een passende oplossing. Neem contact met ons op of stuur ze naar ons toe. Ons adres vind je op de contactpagina.

Bezorgen jullie internationaal?

Jazeker. We bezorgen in Nederland, België en Luxemburg. Via onze andere webshop (te vinden via de "Over" pagina), verkopen we ook in Duitsland, Frankrijk, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. Onze producten worden verzonden vanuit Nederland, dus de levertijden kunnen variëren afhankelijk van uw locatie. Onze producten worden verzonden vanuit Nederland, vanuit ons kantoor in Amsterdam of Sint Pancras.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

We bieden de meest populaire betalingsmogelijkheden aan, zoals: iDeal, PayPal, Creditcard en Bancontact/Mister Cash.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

We versturen onze producten per brievenbuspost, daarom kunnen we ze ook voor een goede prijs aanbieden. Mocht je graag een track & trace code willen, dan kunnen wij daar voor zorgen, maar daar brengen wij wel extra geld voor in rekening. Wil je een track & trace code? Neem dan contact met ons op.